Problemen iPad
Bij een probleem met je iPad, ga je ALTIJD eerst naar je vakdocent. Een probleem met een APP die je in de les moet gebruiken, of een boek uit de Schooltas, Studiekit of Malmberg wordt in eerste instantie beoordeeld door jouw eigen vakdocent. Hij/zij wil graag dat je een bepaald boek gebruikt, of een APP download. Daar kan hij/zij dus ook het snelst een antwoord op geven als er een probleem is.

Kan de docent dat niet oplossen, dan ga je verder!

Kijk of je bij de tips hiernaast zelf het probleem kunt oplossen. Ook kun je proberen of je de oplossing voor het probleem op internet kunt vinden.

Kan niemand jouw iPadprobleem oplossen dan ga je naar de ICT-coordinator, Ted van Deutekom. In overleg  moet je jouw iPad opgesturen, of je iPad wordt hersteld (je kunt dan wel veel informatie kwijt zijn), of het probleem kan eenvoudig opgelost worden.
Home
Software-Update
lukt niet
iPad laadt
niet op
Geen WiFi
ontvangst
Trage iPad
Batterij
snel leeg
Thuisknop
stuk
Vastlopers
Uitzetten
lukt niet
iTunes herkent
geen iPad
Toegangscode
vergeten